به گزارش ایرنا، سید علی آقازاده عصر سه شنبه در جریان نمایشگاه سراسری تجهیزات گلخانه ای در اراک، افزود: آشکارسازی ظرفیت گل و محصولات گلخانه ای استان مرکزی مصداق بارز رونق اقتصادی با حداقل هزینه است که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: ظرفیت های ارزشمند گل و گیاه زینتی استان مرکزی در صورت بهره برداری مناسب می تواند زمینه اشتغالزایی پایدار و بهبود شرایط اقتصادی این خطه را رقم زند.
استاندار مرکزی گفت: این استان ظرفیت ارزشمندی در پرورش گل دارد که در صورت توسعه و حمایت های همه جانبه می تواند نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی داشته باشد.
وی اظهار داشت: با توجه به کمبود منابع آبی استان، کشت های گلخانه ای و کم آب بر از قبیل پرورش گل های زینتی می تواند ضمن حفظ منابع آبی موجود، رونق اقتصادی و اشغالزایی پایدار را به دنبال آورد.
نخستین نمایشگاه تجهیزات گلخانه ای، فضای سبز و گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک گشایش یافته است.
این نمایشگاه با حضور 20 شرکت کننده از استان های تهران، خوزستان، اصفهان، فارس، مرکزی، گیلان و مازندران در فضایی به وسعت 2 هزار متر مربع در محل سالن پردیس شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار شده است.
این نمایشگاه تا روز جمعه یکم تیر ماه از ساعت 16 تا 22 پذیرای علاقه مندان است.
3017/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.