به گزارش روز سه شنبه دفتر نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی علی اکبر کریمی، افزود: با توجه به مفاد اصل سوم قانون اساسی و لزوم تامین شرایط و امکانات مناسب ورزشی برای عموم مردم و تقویت زیرساخت های ورزشی با امکانات محدود دولتی مقدور نیست و به مشارکت هدفمند خیران نیاز است.
وی ادامه داد: به منظور بهره گیری بیشتر از توانمندی خیران، تشویق و ترغیب توانگران در امر گسترش فضاها، تامین تجهیزات و امکانات و توسعه کمی و کیفی ورزش استان مجمع خیران ورزش یار استان مرکزی' می تواند راهگشا باشد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: تشکیل مجمع خیران ورزش یار در استان مرکزی علاوه بر کمک به رشد و شکوفایی استعدادهای درخشان ورزشی، یاریگر و مدد رسان مدیریت ورزش در استان نیز خواهد بود.
کریمی گفت: حمایت از ورزش قهرمانی و حرفه ای نیاز پایه باشگاه های ورزشی و تیم ها است و شکل گیری مجمع خیران ورزش یار گامی عملی در این راستا و حل ضعف پشتیبان ورزشی است.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با یادآوری گستردگی حوزه ورزش و جوانان و تعدد مسئولیت های محوله به ادارات کل استان ها، افزود: برای برنامه‌ ریزی و ارایه راهبردهای اساسی در مسیر درخشش بیش از پیش ورزش، بار سنگین فعالیت های این بخش نباید فقط بر روی دوش یک دستگاه باشد و خیران می توانند با حمایت از ورزش بارقه های امید را در دل ورزشکاران روشن کنند.
29 تیم ورزشی از استان مرکزی در لیگ برتر، 25 تیم در لیگ دسته یک، پنج تیم در لیک دسته 2 و هفت تیم در لیگ دسته سه حضور دارند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.