به گزارش ایرنا، سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه شنبه در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در اراک افزود: عربستان تصور می کرد با حذف اعمال برائت از مشرکان در حج، زمینه شکل گیری و گسترش اسلام آمریکایی در دنیا فراهم می شود.
وی ادامه داد: هم اینک بر خلاف انتظار عربستان 27 میلیون نفر در اربعین امام حسین (ع) برای زیارت این امام همام با پای پیاده به سمت کربلا می روند و در این سفر درس ایثار، شهادت و برادری می آموزند.
این فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: سال گذشته نماز جماعتی به طول 60 کیلومتر در کربلا شکل گرفت که باید در مراجع مختلف به ثبت می رسید.
سردار اهوازیان گفت: حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و هنوز اعتقاد به فرهنگ شهید و شهادت از سوی دشمنان و بدخواهان نظام غیر قابل باور است.
این فرمانده هشت سال جنگ تحمیلی بیان کرد: ما در مساجد، حسینیه ها، سنگرها و دانشگاه ها با شهدا عزاداری کردیم ولی آنان با چشم دل نظاره کردند و به مقام والای شهادت نائل آمدند.
وی ادامه داد: بسیجیان با بصیرت ایران و مجاهدان افغانستان، لبنان، پاکستان، یمن، عراق و سوریه نیز با گذشت از جان و مال خود، برای دفاع پای در میدان مبارزه نهادند.
فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس افزود: شهیدان غواص با دستان بسته به آغوش میهن بازگشتند تا پیام دفاع از کشور و پیروی از آرمان ولایت را گوشزد کنند.
سردار اهوازیان گفت: زمانی که داعش با هدف اشغال حرم، بیشتر خاک سوریه را تصرف کرد، بسیجیان برای دفاع از حرم وارد میدان شدند و اجازه یکه تازی به دشمنان را ندادند.
فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس افزود: زمانی که سپاه وارد میدان مبارزه با ایادی کفر و استکبار شد، 23 درصد لبنان، بیشتر خاک سوریه و 58 درصد عراق توسط داعش اشغال شده بود و پس از هفت سال مقاومت، تنها بخشی از عراق و سوریه در دست داعش است.
فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در جریان هشت سال دفاع مقدس، با حمایت بیش از 48 کشور از صدام، خون بسیاری از شهیدان این کشور آبیاری کننده نهال انقلاب شد.
سردار اهوازیان افزود: هم اینک رزمندگان جان برکف ایران اسلامی به برکت اسلام و قرآن به اقتدار دست یافته اند.
در پایان این آیین از خانواده شهیدان والا مقام سید جاوید حسینی، علیرضا بابایی، حمید آسنجرانی و پدر شهیدان مسافر تقدیر شد.
1955/3075/خبرنگار:مهدی عظیمی *** انتشاردهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.