به گزارش خبرآنلاین مرکزی، استاندار مرکزی در نشست با منتخبین شوراهای دوره پنجم استان که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور در سالن غدیر استانداری مرکزی برگزار شد بر این موضوع تاکید کرد و گفت: مردم تکلیف خود را در انتخابات 29 اردیبهشت انجام دادند و اینک منتخبین شوراها باید با تحول جدی در نظام شهری و اداره امور شهرها ، پاسخگوی اعتماد مردم باشند.
محمود زمانی قمی تصریح کرد: پارلمان های محلی باید به نیازها و مشکلات شهری در همه ابعاد و زمینه ها توجه جدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه شوراها مظهر دموکراسی و اراده مردم و ابزار شناخته شده ای هستند که خروجی کارشان هم تا کنون مناسب بوده است افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید شوراها را به رسمیت بشناسند و باور داشته باشند که به رای مردم باید تمکین کرد.
استاندار مرکزی ادامه داد: ممکن است تصمیماتی توسط شوراها اتخاذ شود که مورد نظر و خوشایند ما نباشد و یا حتی انتقاداتی نسبت به ما دولتی ها داشته باشند اما قطعا فضا باید به گونه ای فراهم شود که شوراها با آزادی تمام، عمل و تصمیم گیری نمایند.
زمانی در جمع شهرداران شهرهای استان مرکزی نیز بیان کرد: مجموع عملکرد شهرداران و شوراهای دوره چهارم مناسب و قابل قبول بود و جز همکاری و نیکی چیز دیگری از آنان سراغ نداشته ایم. بارزترین ویژگی نیز پاکدستی و تلاش صادقانه مدیران حوزه شهری بود.
وی بر ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی از مدیران شهری و شهردارانی که عملکرد موفقی در چهار سال گذشته داشته اند تاکید کرد و گفت: قطعا این آمادگی وجور دارد تا از مدیران حوزه شهری که کارنامه قابل قبولی داشته اند در بدنه دولت دوازدهم استفاده شود و نمی توان این افراد توانمند را رها کرد و نسبت به آن بی توجه بود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 715156
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.