«محمدتقی آبایی‌هزاوه» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، مراکز نگهداری سالمندان و معلولان، غبارروبی مزار مطهر شهدا، حضور کارگران و کارفرمایان در نماز عبادی سیاسی جمعه، عیادت از بیماران بستری در مراکز تامین اجتماعی و دیدار با فرماندهای بسیج کارگری کارخانه‌ها، بخشی  از برنامه‌های این کمیته در ایام‌الله مبارک فجر است.

وی ادامه داد: افتتاح پنج شرکت تعاونی در گرایش‌های مسکن، خدمات و تولیدی، دیدار با خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی، افتتاح ۱۷ طرح تولیدی و رفاهی توسط صندوق کارآفرینی امید و اجرای آیین چهلم سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی در شهرک‌های صنعتی و واحدهای تولیدی، از دیگر برنامه‌های کمیته کارگری و کارفرمایی این استان در دهه مبارک فجر است.

آبایی هزاوه اظهار داشت: کارگران و کارفرمایان از جمله قشرهای اثرگذار در پیروزی انقلاب اسلامی بودند و این قشر تاکنون در برگزاری جشن‌های دهه مبارک فجر نیز حضور خودجوش و پررنگی داشته‌اند.

وی گفت: کارگران و کارفرمایان در دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و عرصه‌های مختلف نیز خدمات شایسته‌ای به کشور ارایه کرده‌اند و این قشر اکنون در خط مقدم جبهه اقتصادی و تولیدات داخلی هستند و همه توان خود را برای توسعه اقتصادی کشور و حل مشکلات به کار گرفته‌اند.

استان مرکزی با دارا بودن ۱۲ شهرستان دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.