«علی زندی‌فر» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این میزان مخلوط ماسه و نمک در راستای جلوگیری از لغزندگی و بروز مشکلات احتمالی از سوی۱۳ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و با مشارکت ۱۶ راهدار در جاده‌های استان مرکزی پخش شده است.

وی ادامه داد: مخلوط ماسه و نمک به‌دلیل برودت هوا، مه‌گرفتگی و لغزندگی سطح جاده‌های اراک- سلفچگان، اراک- فرمهین، کنار گذر شمالی اراک، اراک- خمین، فرمهین -خنجین توسط راهداران اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی پخش شده‌است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی  جاده‌های این استان درحال حاضر باز است و تردد در آن‌ها به‌صورت عادی جریان دارد.

زندی‌فر با یادآوری پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی مبنی بر آغاز بارش‌ها ازسه‌شنبه جاری در شمال استان مرکزی گفت: پیش‌بینی لازم برای خدمت‌رسانی به مسافران و هم استانی‌ها اندیشیده شده و گروه‌های راهداری این اداره کل در آمادگی کامل قرار دارند.

 ۳۲۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری شامل بلدوزر، لودر، گریدر، کامیون، برف‌خور، نمک پاش، تراکتور، ۳۰۰ نفرنیروی راهدار و ۳۱ باب راهدارخانه ثابت و سیار در قالب ۵۴ گروه راهداری وظیفه خدمت‌رسانی به مردم و مسافران را در جاده‌های استان مرکزی برعهده دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.