«مرتضی انصاری فر» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: دیدار با چهار هزار خانواده معظم شهید نیز تا زمان برگزاری کنگره نقش امام راحل در مدیریت و راهبری جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان(مهرماه امسال) هدفگذاری شده و در حال انجام است.

وی ادامه داد: ۶۴۹ گلزار شهید معادل ۹۰ درصد گلزار شهدای نقاط مختلف استان امسال  با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال ساماندهی شده  و قرارداد ساماندهی بقیه آن ها با پیمانکاران منعقد شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی اظهار داشت: علاوه بر دیدار چهره به چهره با خانواده های معظم شهدا، تلفن ۱۶۱۶ در این اداره کل راه اندازی شده و خانواده های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران نقاط مختلف این استان می توانند از طریق تماس با این سامانه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ روزهای شنبه تا چهارشنبه مشکلات و خواسته های خود را به مدیرکل و معاونان این اداره کل مطرح کنند.

انصاری فر در خصوص برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثاگران استان مرکزی در روز ۲۸ مرداد و روز آزادگان نیز گفت: برگزاری همایش ویژه آزادگان و تجلیل از صبر و استقامت آنان، دیدار مسئولان  با آزادگان استان و حضور تعدادی از آزادگان در برنامه های تلویزیونی مهمترین برنامه های این اداره کل در روز آزادگان است.

وی در خصوص اشتغال فرزندان شاهد، جانباز و ایثارگر استان مرکزی نیز گفت: ۱۶ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال امسال با هدف حل مشکلات اشتغال خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران این استان ابلاغ شده و ۵۰ نفر از این قشر نیز در دستگاه های اجرایی به کار گرفته شده اند.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید، ۱۴ هزار جانباز و ۸۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.