به گزارش ایرنا، امامان جمعه استان مرکزی در خطبه های نماز عبادی، سیاسی جمعه بر لزوم توجه به شاخصه های حکومت مهدوی تاکید کردند.

*** امام مهدی (عج) ذخیره خداوند متعال برای بشریت است
امام جمعه ساوه گفت: امام عصر (عج) ذخیره خداوند متعال برای بشریت است و باید شاخصه های حکومت مهدوی را همواره مد نظر داشت.
حجت الاسلام «سید ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه شهر ساوه، افزود: ابلاغ آئین نامه اجرایی قانون رسیدگی به اموال مسئولان ، مایه امید و خرسندی است.
وی با بیان اینکه فساد ستیزی یکی از آرمان های انقلاب است، تاکید کرد: اجرای اصل 49 قانون اساسی باعث اعتماد سازی مردمی است.
امام جمعه ساوه گفت: یکی از الزامات رونق تولید مبارزه با فساد و مجازات سوء استفاده گران بیت المال است.
وی در ادامه با بیان اینکه پارسال چهار محفل فرقه ای و انحرافی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و از فعالیت آنها جلوگیری شد، گفت: این اقدام مانع فریب خوردن جمع زیادی از جوانان و بازگشت بسیاری از شهروندان فریب خورده توسط ضدانقلاب به دامان انقلاب و کشور شد.
امام جمعه ساوه با اشاره به دوم اردیبهشت 1358 سالروز تأسیس سپاه پاسداران، گفت: سپاه به فرمان حضرت امام (ره) برای مقابله با اقدامات براندازانه قدرت های سلطه گر و گروهک های ضدانقلاب تشکیل شد و تا امروز به تجربه ثابت شده است که اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.
حجت الاسلام حسینی گفت: علت دشمنی آمریکا با سپاه هم این است که سپاه نماد مقاومت ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها و یاوه گری های این رژیم است.
وی همچنین با گرامیداشت روز ارتش، گفت: رهبر معظم انقلاب از ارتش با عناوینی چون «دلاور، مکتبی و مردمی» یاد کردند.

***حکومت مهدوی در حقیقت حاکمیت قرآنی و احیای سنت پیامبر گرامی اسلام است
امام جمعه خمین با تبریک روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: این سربازان گمنام در کنار نیروهای ارتش، سپاه و مردم برای حفظ نظام اسلامی تلاش می کنند.
حجت الاسلام سید « علی حسینی پور» در خطبه های نماز جمعه این هفته خمین افزود: مقابله سربازان حضرت ولی عصر (عج) با مهاجمان نظامی، اقتصادی، فرهنگی و مبلغان فرقه های منحرف اعتقادی قابل تقدیر است.
حجت الاسلام حسینی پور با اشاره به سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس گفت: این ناکامی آغاز خواری استکبارجهانی و نمونه ای از ناتوانی و ضعف قدرت در برابر عنایات الهی بوده است.
وی افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی برای تمام کشورهای شرق و غرب مشخص شده است و باید از تمام امکانات و تخصص جوانان برای رونق اقتصادی کشور استفاده شود.
حجت الاسلام حسینی پور با تقدیر از کمک های مردم خمین به هموطنان در مناطق سیل زده گفت: مردم قدرشناس ایران اسلامی بار دیگر وحدت و انسجام خود را به رخ دنیا کشیدند.
وی افزود: جنایات، تحریم های اقتصادی و کودتا در کشورهای دیگر توسط دولت آمریکا نشان می دهد این دولت جنایتکار دچار ضعف شده و روبه نابودی است.
امام جمعه خمین خاطرنشان کرد: رونق اقتصادی فقط وظیفه دولت و سرمایه گذاران نیست و تمام مردم در هر جایگاهی که هستند باید احساس مسئولیت کنند.
3075 /9930/6539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.