به گزارش خبرنگار ایرنا ، سایت اداری راهداری قائمشهر در چهار طبقه با متراژ یکهزار و 600 متر مربع و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در این مراسم گفت: ساختمان اداری 14 شهرستان در استان مازندران در شرایط چارت جدید قرار گرفته است.
احمد آفرین محمدزاده با بیان این که عملیات اجرایی ساختمان اداری راهداری قائمشهر از سال 88 آغاز شده بود،افزود: به دلیل مشکل مالی این ساختمان راکد و در حالت اسکلت بود اما با همت و تلاش مدیران هم اکنون شاهد بهره برداری از این طرح هستیم که 75 نفر در این ساختمان مشغول به فعالیت هستند.
وی با اعلام اینکه شهرستان قائمشهر به دلیل راه ترانزیتی و ترددی بین محور سوادکوه و هراز در شرایط خاصی قرار دارد، گفت که با تجهیزات مستقر در این مکان می توان خدمات خوبی را به مردم ارائه داد.
معاون سیاسی استاندار مازندران هم در این مراسم گفت: مدیران دستگاههای اجرایی در هفته دولت امسال باید بیش از سال های گذشته به ارائه عملکرد دولت بپردازند تا بتوانیم مردم را نسبت به آینده امیدوار کنیم .
احمد حسین زادگان افزود: متاسفانه دشمن به دنبال شکاف بین دولت و ملت است تا از این طرق به انقلاب اسلامی آسیب برساند، اما همه با اتحاد و همدلی می توانیم دشمن را دلسرد و مردم را به آینده امیدوار کنیم.
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.