مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به جمعیت 780 هزار نفری جوانان در مازندران،گفت:رنج سنی جوانان از 15 تا 29 سال است.

به گزارش ایلنا از ساری،حبیب حسین زادگان،مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران،صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط سخت اقتصادی حکم فرما در کشور گفت:با تمام سختی ها و فشارهای اقتصادی تلاش می کنیم بهترین خدمات را به جوانان داشته باشیم.

در این نشست خبری که در خانه جوانان استان مازندران برگزار شد،حسین زادگان ،گفت:  یکی از  برنامه های دولت تدبیر و امید در دور دوم ریاست جمهوری تفکیک وزارت ورزش و جوانان بود که متاستفانه با مخالفت نمایندگان مجلس واقع گردید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به جمعیت 780 هزار نفری جوانان در مازندران،گفت:رنج سنی جوانان از 15 تا 29 سال اعلام شده  است.

وی در ادامه بیان کرد: متاستفانه جوانان مظلوم واقع شدند و یکی از سیاست های دولت پر و بال دادن بیشتر به قشر جوان در شاخه های مختلف در جامعه است.

حسین زادگان با اشاره به بحث نارضایتی جوانان از وضعیت  اشتغال در مازندران گفت: بیشترین قشر بیکار متشکل از تحصیل کننده ها است و همین امر باعث شده که توقعات جوانان در بحث اشتغال بالا برود.

وی گفت: باید قبول کرد که  اشتغال فقط به معنای پشت میز نشینی در یک اداره یا دستگاه دولتی نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه  یکی از سیاست های دولت برای برون رفت از بیکاری حمایت از کارآفرینان است،گفت: از اصحاب رسانه تقاضا دارم که با اطلاع رسانی مناسب فضایی ایجاد کنند که جوانان برای دیدگاه جوانان نسبت به اشتغال به سمت کارآفرینی تغییر کنند.

حسین زادگان در پایان گفت:دولت در بحث اشتغال روستایی و تشویق جوانان به  کارآفرینی تسهیلات خوبی  در نظر گرفته است و در این راستا از هیچ حمایتی  دریغ نمی کند.

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.