به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) مازندران در این مراسم گفت : در استان مازندران هفت هزار دانش اموز نیازمند داریم که به تحصیل مشغول هستند .
رضا نوروزی جعفری با اعلام این که حدود 30 درصد از حامیان طرح اکرام کمیته امداد از فرهنگیان هستند ، حضور خیرین فرهنگی در کمک به افراد زیر پوشش این نهاد را مهم ارزیابی کرد و افزود : حضور این قشر فرهیخته باعث می شود تا فرهنگ نودوستی در بین دانش آموزان ارتقاء یابد .
وی از حضور حدود یکهزار نفر حامی ایتام و محسنین در سن دانش آموزی در مازندران خبر داد و گفت : والدین این نوجوانان ، فرهنگ نودوستی را از سنین پایین به فرزندان خود آموخته اند که این امر در زمینه کمک آنان به همنوعان بسیار مهم است .
نوروزی با اعلام این که 60 پایگاه جشن نیکوکاری از فردا پنجشنبه در مازندران فعال می شود ، افزود : افراد خیر و نیک اندیش مازندران می توانند کمک هایشان را به این پایگاهها تحویل دهند.
وی گفت که پارسال نیکوکاران مازندرانی حدود هفت میلیارد تومان در جشن نیکوکاری به این نهاد کمک کردند که تا ما بتوانیم به 68 هزار خانواری که در کل استان زیر پوشش داریم در آستانه سال جدید خدمات بدهیم .
مدیر کمیته امداد شهرستان قائمشهر هم در این مراسم از برپایی سه پایگاه ثابت و پنج گروه سیار در سطح شهرستان برای جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی نیک اندیشان به نیازمندان در این شهرستان خبر داد.
ابوالحشن رنجبر گفت : سال گذشته در مراسم جشن احسان و نیکوکاری شهروندان قائمشهری 300 میلیون تومان وجه نقد و غیرنقدی به کمیته امداد اهدا کردند که این میزان در بین نیازمندان توزیع شد.
در این مراسم ، نوروزخوانی با همت گروه آئین زندگانی استان مازندران برگزار شد .
نواختن زنگ احسان و نیکوکاری با حضور مسئولین و نواختن سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود.
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.