رئیس اداره تعاون روستایی روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از این طرح به خبرنگارایرنا گفت :‌ برای بهره برداری از این طرح با زیربنای حدود 500 متر حدود 10 میلیارد ریال هزینه شده است.
مهدی عبدالله زاده افزود : این فروشگاه در 2 طبقه شامل عرضه مواد غذایی ، ادوات و محصولات کشاورزی است که با بهره برداری از آن طرح برای دستکم 14 نفر شغل ایجاد شده است.
وی اظهارداشت : این فروشگاه زیرمجموعه تعاون روستایی شهرستان بوده و اعتبار ساخت آن نیز از محل مشارکت های تعاونی فراهم شده است.
** بازدید از کارخانه چای رامسر رئیس سازمان تعاون روستایی
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان رامسر گفت :‌ رئیس سازمان تعاون روستایی در ادامه از کارخانه چای رامسر که حدود 14 سال گذشته بنا به دلایلی تعطیل و سال گذشته نیز دوباره فعالیت آن از سرگرفته شد دیدن کرد.
عبدالله زاده افزود :‌ این کارخانه سال گذشته پس از خریداری ساختمان و تجهیزات آن فعالیتش آغاز شد به گونه ای که براساس آمار سال 95 به مقدار 750 تن از چایکاران برگ سبزی چای خریداری و مقدار چای استحصال شده در این کارخانه به مقدار 150 تن بوده است.
وی ادامه داد :‌ از ابتدای سال جاری تاکنون نیز مقدار 600 تن برگ سبز چای از چایکاران منطقه خریداری و مقدار چای استحصال شده به مقدار 130 تن بوده است.
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان رامسر گفت :‌ به دنبال فعالیت این کارخانه دستکم برای 40 نفر شغل فصلی و 10 نفر نیز شغل ثابت فراهم شد.
به گزارش ایرنا ، علی اوسط هاشمی معاون وزیر جهادکشاورزی و رئیس سازمان تعاون روستایی همچنین از سورتینگ ها بسته بندی میوه شهرستان رامسربازدید کرد.
وی همچنین قرار است عصر امروز سورتینگ شرکت تعاونی روستایی 22 بهمن شهرستان تنکابن را افتتاح کند.
شرکت نشست شورای اداری اداره کل تعاون روستایی مازندران ، دیدار با استاندار مازندران، بازدید و افتتاح چند طرح تعاونی روستایی شهرستان های ساری و بهشهر از دیگر برنامه های رئیس سازمان تعاون روستایی می باشد.
شهرستان رامسر با جمعیتی دستکم 100 هزار نفر درغرب مازندران قرار دارد .
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.