مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از اتمام چهار بانده شدن محور سوادکوه تا پایان امسال خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ،مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از اتمام چهار بانده شدن محور سوادکوه تا پایان امسال خبر داد و گفت : با تامین اعتبارات مورد نیاز این محور تا پایان سالجاری زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بهادری در نشست بررسی مشکلات  و موانع طرح های راه و شهرسازی شهرستان بندری و توریستی  فریدونکنار یادآور شد : کمربندی فریدون کنار برای تکمیل نهایی به 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد .

وی همچنین افزود : تاکنون 3 میلیارد تومان امسال اختصاص یافته و امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده این پروژه در دهه فجر سال آینده افتتاح شود.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه 79 کیلومتر از 84 کیلومتر طرح چهاربانده شدن محور سوادکوه انجام شده است  خاطر نشان کرد : تنها 5 کیلومتر از این محور باقی مانده که انشاء اله  این طرح تا پایان امسال به اتمام می رسد و البته  پروژه به اتمام نهایی نمی رسد و زیرگذر ، دوربرگردان ها و پل در محدوده پل سفید سوادکوه باید در دوسال آینده ساخته شود .  

هادری افزود : برای اتمام این پروژه در سوادکوه 200 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که مسال با تخصیص 25 درصدی مبلغ 50 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت .

وی عنوان کرد : برای پروژه ه محور هراز هم در سالجاری 150 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که تا پایان سال در صورت اعطای قیر یارانه ای به پیمانکار و اتمام عملیات چهار بانده شدن هشت کیلومتر باقیمانده، پایان می یابد.  

گفتنی است : از 101 کیلومتر محور هراز 55 کیلومتر آن ساخته شده و 46 کیلومتر طول اجرایی پروژه در دست اقدام بوده که محدوده اجرایی ما حدود 11 کیلومتر می باشد که  تا پایان امسال 8 کیلومتر آن به بهره برداری خواهد رسید. همچنین دو دستگاه تونل نیز در این محورآماده بهره برداری خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.