به گزارش خبرنگار ایرنا ، اصول و فنون پیشگیری از اعتیاد در محیط کار ویژه کارگران ، کارفرمایان ، مدیران و سرپرستان از سوی کارشناسان حوزه امور اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بسته آموزشی درسنامه ازدواج از سوی کارشناسان امور اجتماعی سازمان بهزیستی به چاپ رسیده است.
نخستین نشست هم اندیشی مشترک سه روزه مدیران و روسای حوزه امور اجتماعی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان بهزیستی کشور که از روز سه شنبه هفته جاری در مجتمع فرهنگی- آموزشی شهید بهشتی ساری آغاز شد، امروز پنجشنبه به کارش پایان داده است.
حسن محمد صادقیان مدیرکل امور اجتماعی وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی گفت: این بسته های آموزشی در جامعه هدف کارگری ، کارکنان و کارمندان توزیع و کارگاه های مرتبط برگزار می شود.
وی از راه اندازی مراکز ایمن در محیط های کاری خبر داد و گفت: برخورداری نیروی کار ازنشاط اجتماعی و بهبود کیفیت زندگی کاری نیاز امروز جامعه کار و تولید است .
وی اضافه کرد: شناسایی نیازهای ساکنان بافت های فرسوده غیررسمی درتهران ، تهیه بسته های پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محیط های کاری ، ارائه راهکارهای پیشگیری از اعتیاد زنان در محیط های کاری را از جمله پژوهش های دردست اقدام معاونت فرهنگی اجتماعی وزارت خانه است.
وی برایجاد تعاملات مناسب میان کارفرمایان و کارگران تاکید کرد و گفت : مدیران امور اجتماعی باید با تخصص کافی ومخاطب شناسی درست امور را پیش ببرند .
6 کارگاه آموزشی با محورهای؛ برنامه های ملی استقرار مداخلات پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد سلامت فرهنگی و اجتماعی، نظام ارتقاء سلامت روان و نشاط اجتماعی و طرح همه گیرشناسی خشونت در جامعه کار و تولید در این نشست تخصصی برگزار شده است.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.