به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در آیین نماز جمعه نوشهر افزود : تمام مستکبران عالم و روسای جمهوری آمریکا، از کارتر گرفته تا اوباما مثل هم هستند ولی دونالد ترامپ، دشمنی و قصد خود را آشکارتر بیان می‌کند.
وی تأکید کرد : در صدر اسلام نیز عده‌ای از زمامدارانِ منافق، نیات خود را پنهان می‌کردند ولی هنگامی که سر امام حسین‌ (ع) را برای یزید آوردند، او با انکار اصل نبوت و دین اسلام، چهره واقعی خود و سران منافق پیش از خود را نشان داد.
امام جمعه موقت نوشهر اظهار داشت : ما برای پیشرفت و اقتدار در دنیای امروز، به سه عامل نیاز داریم که نخستین عامل نیروی انسانی است که به وفور در ایران موجود است.
آل‌حبیب تصریح کرد : دومین عامل ، سرمایه است که آن هم در کشور موجود است زیرا سال‌های طولانی ایران تحت تحریم قرار دارد اما این تحریم‌ها باعث نشد ایران سر خم کند و تسلیم شود.
وی بیان کرد : سومین عامل ، قدرت نظامی است زیرا به فرموده خدای متعال در سوره نساء، کفار آرزو دارند که ما از سلاح و سازو برگ خود غافل شویم تا آنان بتوانند ناگهان بر ما یورش ببرند.
خطیب جمعه نوشهر گفت: بعضی‌ها می‌گویند که ما چه احتیاجی به نیروی نظامی و موشک داریم در جواب آنان باید بگوییم که وقتی دشمنان تا بن دندان مسلح هستند، ما چگونه می‌توانیم از تجهیز نظامی غافل شویم.
آل‌حبیب اظهار داشت: در این روزها دیدید که دشمنان چقدر به توان نظامی ایران و به‌خصوص سپاه پاسداران حمله کردند.
وی ادامه داد: سخنان توهین‌آمیز ترامپ بر ضد ایران و سپاه، ارزش جواب دادن ندارد ولی باید مراقب باشیم و غفلت نکنیم.
خبرنگار : شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/1602/7517/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.