به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نبیان روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر افزود : با این مبلغ مشکل زباله به عنوان یکی از دغدغه های جدی مردم تا حدودی برطرف شد و در شرق مازندران با همت دولت ، کارخانه کمپوست احداث شد و برای تکمیل هم مبالغی اختصاص یافت.
وی گفت : همچنین 2 هزار و 200 دستگاه تاکسی جدید در این مدت به ناوگان شهری مازندران اضافه شده است.
معاون استاندار مازندران افزود : در بخش فضاهای آموزشی هم بهینه سازی ، گرمایش و سرمایش در 190 مدرسه در استان اجرایی شده است.
نبیان همچنین اظهار داشت : در هفته دولت امسال 872 طرح با اعتبار 420 میلیارد تومان از منابع مختلف افتتاح و 81 طرح هم کلنگ زنی شد.
وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم در شرق مازندران ، گفت : سد گلورد از نیازهای مهم منطقه بود که با اعتبار 250 میلیارد تومان و با حضور وزیر نیرو آبگیری شد و بندر امیرآباد بهشهر هم با ظرفیت سازی های مختلف حرکت توسعه محور خود را ادامه می دهد.
معاون استاندار مازندران با اشاره به سیلاب سال 90 و 91 بهشهر ، افزود : در دولت یازدهم با ساخت سد سرشاخه گیر و حفاظ جلوی تکرار وقوع سیل گرفته شد.
وی افزود : در شهرستان بهشهر در هفته دولت بیش از 40 پروژه با اعتبار بیش از 300 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شد که نوید بخش توسعه این شهرستان است .
او ادامه داد : خط انتقال گاز دامغان – کیاسر - ساری و نکا از دغدغه های دولت بود که با اعتبار 820 میلیارد تومان منابع دولتی اتفاق افتاد.
نبیان گفت : قطع گاز همواره از دغدغه های مهم برای مردم مازندران بود تا مشکلات ناشی از سرما دامن گیر مردم نشود که با انتقال گاز دامغان به مازندران این مشکلات برطرف شد و در کنار مصارف خانگی، شرکت های تولیدی هم از این گاز بهره مند شوند.
معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه تا پایان سال 97 تمام روستاهای بالای 20 خانوار مازندران گازدار می شوند ، افزود : گازدار کردن روستاها یکی از مهم ترین خدمات دولت در چهارسال گذشته بود.
وی ادامه داد : محورهای مواصلاتی و تردد مردم از دیگر دغدغه های مردم بود که با قوت در محورهای مختلف در حال انجام است و دولت برای خدمات رسانی با سرعت در حال حرکت است تا مردم دچار مشکل نشوند.
نبیان گفت : برای ایجاد ایمنی در آزاد راه تهران- شمال بالغ بر 80 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد تا ایمن سازی محور با دقت انجام شود.
وی با اشاره به خدمات ارائه شده در بهداشت و درمان افزود : بالغ بر 600 میلیارد تومان منابع دولتی در حوزه بهداشت و درمان در مازندران هزینه شده است و شکوفایی و توسعه همه جانبه اتفاق افتاده است.
امام جمعه بهشهر هم در این جلسه با گرامیداشت نام و یاد شهدا، خدمات رسانی صادقانه به مردم را از مهم ترین وظایف دولت ها عنوان کرد.
حجت الاسلام سیدعربعلی جباری افزود : شهرستان بهشهر از تعامل و هماهنگی فوق العاده برخوردار است و انتظار داریم با تزریق اعتبارات مناسب استانی و کمک به مسوولان شهرستانی، توسعه همه جانبه را در شهرستان ایجاد کنیم.
وی گفت: تکیه بر ظرفیت های داخلی، حفظ وحدت و انسجام، مبارزه با فساد اداری، خدانگر بودن، صداقت در کار و دوری از تنبلی از موارد مهم برای توسعه در امور است که باید به آن توجه ویژه اعمال شود.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.