فرماندار نکا روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت : آسفالت یک کیلومتر از راه روستای زرندین در بخش مرکزی به عرض 8 متر به همراه جدول و باکس با اعتبار 7 میلیارد ریالی و آسفالت یک کیلومتر از راه لایی- بندبن- دامغان در بخش هزارجریب با اعتبار 7 میلیارد ریالی دو پروژه حوزه راه و شهرسازی بود.
جعفر احمدی افزود : پرده برداری از ضریح امامزاده عبدالله روستای تجرخیل با اعتبار بیش از 550 میلیون ریالی خیر نیک اندیش ' سرالله آهنگری ' و افتتاح دو دهنه پل روستای ملاخیل با اعتبار 230 میلیون ریال از دیگر این پروژه ها بوده است.
وی با اعلام اینکه در هفته دولت امسال توسعه و پیشرفت خوبی در بخش افتتاحیه های بخش روستایی اتفاق افتاده است؛ بیان داشت : خانه بهداشت روستای بادابسر با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون ریالی و مخزن و خط انتقال آب روستای برما در بخش هزارجریب هم با اعتبار سه میلیارد ریالی در پنجمین روز از هفته دولت افتتاح شد.
فرماندار نکا همچنین با اشاره به وجود برخی از مشکلات در ارتباط با روان آبها در منطقه امام حسین (ع) این شهر گفت : برای این منظور هم کانال انتقال آبهای سطحی در منطقه امام حسین (ع) به طول 600 متر و با اعتبار 8 میلیارد و 300 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.