حجت الاسلام محمدمهدی راشدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقشار مختلف مردم فردا با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری وانتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بصیرت سیاسی و عبادی خود را در یکی از باشکوه ترین لحظات تاریخی نشان خواهند داد.
وی تصریح کرد:‌ تک تک آرای ملت در انتخابات و برای سرنوشت کشور مهم است و همه ما باید در این رویداد سیاسی شرکت کنیم.
او افزود : شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا نوید بخش فرا رسیدن برگی دیگر از دفتر پر افتخار حضور هوشمندانه زنان و مردان متعهد ایران اسلامی است.
امام جمعه چالوس با اشاره به شرایط حساس جهانی و ترفندهای دشمنان اسلام و تلاش آنها در شکستن انسجام و همبستگی ملی مردم مسلمان ایران بر ضرورت حفظ وحدت ملی و یکپارچگی آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش و کشورشان در این دوره از انتخابات را ضروری دانست.
وی گفت: روز جمعه باید با تشکیل صفوف گسترده و فشرده در پای صندوق های اخذ رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری بار دیگر آری بگوییم.
راشدی ادامه داد: در این روز با رای قاطع خود و انتخاب رئیس جمهوری اصلح ، ولایتمدار، انقلابی، مومن، مدیر و مدبر حماسه بزرگ را رقم زده و سیلی محکمی به صورت استکبار و در راس آن شیطان بزرگ بزنیم.
وی افزود: هر انتخاباتی که در ایران برگزار می شود حکم یک رفراندوم را داشته و دارای اهمیت خاصی است و مردم بصیر و انقلابی باید با مشارکت حداکثری خود از آن بهره لازم را برای توسعه و آبادانی کشور بردارند.
وی وحدت، انسجام مردم و مشارکت حداکثری آنان در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات همواره موجب اقتدار و پیشرفت کشور و خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.