معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 47 فقره انواع سرقت طی 48ساعت گذشته در سطح استان خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " ناصرعلی صفر پور" با اعلام این خبر، افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با جرایم، ماموران انتظامی در پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان طی 48 ساعت گذشته در چندین مرحله عملیات پلیسی موفق شدند، بیش از 47 فقره انواع سرقت را کشف کنند.

وی تصریح کرد: در این خصوص تعداد زیادی از متهمان به سرقت شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران همچنین از کشف بیش از سه دستگاه خودرو سرقتی و هشت دستگاه موتورسیکلت مسروقه طی این مدت خبر داد و افزود: بیشترین آمار سرقت مربوط به سرقت داخل خودرو، منزل، مغازه، کیف قاپی و سرقت از اماکن بوده است.

سرهنگ صفر پور خاطر نشان کرد: در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با خرده فروشان مواد در 48 ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش از 46 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر و معتادان متجاهر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی از کشف بیش از 15 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل حشیش، تریاک، هروئین و شیشه طی دو روز گذشته خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.