به گزارش ایرنا ارتش جمهوری اسلامی در دوران جنگ 580 شهید کادر و 2هزارو 500شهید وظیفه در رسته مخابرات و الکترونیک تقدیم نظام کرده است.
حجت اسلام مهدی شیردل رئیس عقیدتی سیاسی مجتمع شهدای ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم ضمن قدردانی از خانواده های شهدای رسته مخابرات و الکترونیک ، گفت: امروز همه ما مدیون خون شهدا هستیم .
وی با بیان اینکه امروز با استقامت و صبوری خانواده های شهدا و حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی ،نظام جمهوری اسلامی به سمت توسعه و پیشرفت در حرکت است، اظهار داشت: خانواده های شهدا با پیروی از خط ولایت و امامت ،آرمان های شهدا را در جامعه نهادینه می کنند.
وی به انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: بر اساس فرمایشات امام راحل و رهنمود های مقام معظم رهبری ، حاضر شدن سر صندوق های اخذ رای و انتخاب نامزد اصلح از بدیهی ترین حقوق شهروندی در نظام جمهوری اسلامی است.
شیردل تاکید کرد که حضور پر شور مردم در انتخابات توطئه دشمنان را علیه نظام جمهوری اسلامی خنثی می کند و به طور یقین نقش خانواده های شهدا در این عرصه ها همسو با آرمان های شهدا است.
امیر محمد خوشبخت رزمنده دوران جنگ تحمیلی و فارغ التحصیل رشته مخابرات و الکترونیک با ذکر خاطراتی از سربازان شهید رسته الکترونیک و نقش موثر در انجام عملیات ها ،یاد و گرامی آنان را گرامی داشته است.
به گزارش ایرنا در این همایش از چند تن از مادران ،همسران و فرزندان شهدای رسته الکترونیک ارتش جمهوری اسلامی قدر دانی شد.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/6990
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.