به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید خالق سجادی دوشنبه شب در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود : بخشی از این اعتبارات مختص بخش کشاورزی بود که 6 میلیارد ریال از آن برای خرید 200 دستگاه تراکتور پرداخت شد.
وی ادامه داد : 50 میلیارد ریال برای تثبیت اشتغال در بخش کشاورزی و 35 میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری چهار روستا اختصاص یافت که 400 کشاورز از آن بهره مند شدند.
فرماندار بهشهر همچنین توسعه باغ در اراضی شیبدار را از جمله خدمات مهم دولت در بخش کشاورزی شهرستان برشمرد و گفت که بیش از 32 میلیارد ریال کمک بلاعوض دولتی در این بخش به 250 کشاورز پرداخت شد.
وی با اعلام اینکه طرح های اشتغالزائی زیادی در دولت تدبیر و امید در شهرستان بهشهر عملیاتی شده است ، افزود : متاسفانه مردم ما تنها کار دولتی را شغل می دانند و خوداشتغالی و اشتغال خانگی ایجاد شده و بسیاری از مشاغل را در زمره شغل نمی دانند.
سجادی با اشاره به اشتغال زایی در منطقه گردشگری عباس آباد و ارائه مجوز به خانه های مسافرپذیر در روستای ' التپه ' در همجواری این منطقه گردشگری ، گفت : برای نگهداری منطقه عباس آباد 15 نفر به صورت ثابت به کار گرفته شدند و همچنین 60 مجوز برای ایجاد خانه های مسافر در روستای التپه ارائه شد تا برای روستائیان درآمدزایی شود.
وی افزود : پخت نان محلی در روستای التپه هم از دیگر موارد اشتغال زایی است که با همت مسئولان عملیاتی شده است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.