احمد حسین زادگار روز پنجشنبه در حاشیه بازدید میدانی از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در محمودآباد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : خوشبختانه طرح فاصله گذاری اجتماعی با همکاری و همراهی مردم استان به بهترین شکل در حال اجرا است. 

وی با اشاره به لزوم تداوم همراهی مردم در شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا ، گفت : اگر همراهی مردم نبود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی حتی با سخت ترین تدابیر نیز ممکن نمی شد.

استاندار مازندران به انسجام و همدلی بین مجموعه عوامل اجرایی، مسئولین و شهرداری ها و اعضای شورای تامین در شهرستان و کادر درمانی اشاه کرد و افزود : خدمات شبانه روزی این افراد امروز بازوی قدرت ما در مقابله با ویروس کرونا است. 

وی طرح غربالگری را از طرح های مهم وزارت بهداشت معرفی کرد و گفت : خوشبختانه مردم محمودآباد مشارکت خوبی در این طرح داشتند و بیش از ۹۰ درصد مردم این شهرستان در این سامانه ثبت  نام کردند .

وی خواستار ثبت نام همه ی مردم استان مازندران در این طرح شد و افزود: امید است با این طرح  افراد مشکوک به کرونا شناسایی شوند و تحت درمان قرار بگیرند.

حسین زادگان همچنین به نقش رسانه ها در آگاهی بخشی مردم و کمک به مسئولان و کادر درمانی اشاره کرد و گفت: رسانه ها و خبرنگاران نیز روزهای سختی داشتند و اطلاع رسانی خوبی شده است .

وی عملکرد رسانه ها را قابل تحسین عنوان کرد و افزود : نتیجه اطلاع رسانی های رسانه ای منجر شد بیش از ۹۰ درصد مردم اشرافیت کامل به ویروس و نحوه انتقال آن و رعایت موازین بهداشتی داشته باشند.

استاندار مازندران همچنین به  نقش سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی  در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: زحمات شبانه روزی نظامیان برکسی پوشیده نیست و جای تشکر دارد. 

حسین زادگان همچنین نسبت به دست کم گرفتن ویروس کرونا هشدار داد و افزود: نباید آمارهای خوشحال کننده مارا از نهفتگی این ویروس غافل کند.

استاندار در بازدید میدانی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به شهرهای بابلسر ، فریدونکنار، محمودآباد و نور و نوشهر سفر کرد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.