سردار مرتضی قربانی پنجشنبه شب در مراسم هفتمین روز شهادت سردار سلیمانی که با حضور استاندار مازندران در مسجد فاطمه الزهراء (س) بابل برگزار شد ، افزود :  تدبیر سردار سلیمانی از جمله ویژگی‌های بارز این شهید سرافراز بود که ستودنی است چرا که با تدبیر خود تمام مخالفان را در کنار هم می نشاند و وحدت از جمله برنامه های مهم سردار رشید اسلام بود.

وی ادامه داد : همه ما باید در این مقطع از سردار سلیمانی تاسی کنیم و با وحدت کارها را به پیش ببریم و به هیچ عنوان علیه هم و در جهت تضعیف یکدیگر سخنرانی نکنیم.

فرمانده اسبق سپاه کربلای مازندران تاکید کرد : حاج قاسم سلیمانی ۱۰ برابر عمرش تلاش و خدمت رسانی کرد و با تلاش این مرد بزرگ بود که جبهه مقاومت قدرتمند تر و استکبار در منطقه ضعیف تر شده است.

همرزم شهید سلیمانی گفت : ۴۰ سال با سردار سلیمانی رفاقت داشتم و در کنار او بودم و در این مدت ریا و تکبر به هیچ عنوان در ابعاد شخصیتی این سردار جایگاهی نداشت و یک هفته قبل از شهادت با او دیدار داشتم که تواضع و سادگی ۴۰ سال گذشته خود را همچنان حفظ کرده بود.

وی اضافه کرد : با رشادت های فرزندان ایران در طول هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران را از دست ندادیم و این روحیه را مدیون مردم و رهبری هستیم.

سردار قربانی گفت : اگر همه ما ولایتمدار باشیم و در مسیر رهبری حرکت کنیم، همچنان که تاکنون صعود کرده ایم و تا مرز مدیترانه، دریای سرخ و فلسطین انقلاب اسلامی ما قدرت و نفوذ  یافته است این مسیر ادامه خواهد داشت.

همرزم سردار شهید سلیمانی تاکید کرد : در آستانه یک انتخابات حساس قرار داریم و امیدواریم مردم ما با انتخاب افراد صالح و ولایتمدار در مسیر انقلاب و رهبری و توسعه کشور گام بردارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.