سردار سرتیپ دوم حسین بابایی روز چهارشنبه در جمع فرهنگیان مرکز مازندران در مراسم گرامیداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و فرماندهان مقاومت افزود : امروز شهید قاسم سلیمانی اثرگذاری و قدرت بیشتری از هفت روز پیش دارد.

وی ادامه داد : شهادت حاج قاسم سلیمانی تحول بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد و آن تحول نیز روییدن نسل تازه برای ادامه حیات انقلاب است .

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: چهل سال نسل نخست انقلاب در مقابل همه سختی ها ایستادگی کردند و انقلاب را به جای قابل تحسینی رساندند و اکنون باید این انقلاب به دست نسلی جدید سپرده شود. .

سردار بابایی با بیان اینکه دشمنان قوی و دشمنیشان تازه است ، افزود: این انقلاب نسل جوانی برای ایستادگی با دشمن می خواهد که با خون سردار سلیمانی خلق شد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از نام قاسم سلیمانی بیش از حضور فیزیکی او هراس دارد ، اظهار داشت: خون سردار سلیمانی دشمنان را تا خانه هایشان دنبال خواهد کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران حمله موشکی امروز به پایگاههای آمریکا در عراق را " تنها یک سیلی " توصیف کرد و گفت: هنوز انتقام سخت برجای خود باقی است.

سردار بابایی انتقام از آمریکا را برچیدن حضور آنها در منطقه و پایان قرن ها ستم استکبار جهانی بر سر مظلوم مسلمان عنوان کرد.

وی با اشاره به آغاز فراگیری تفکر سردار حاج قاسم سلیمانی در میان ملت ایران و ملت منطقه ، گفت : نبرد با آمریکا و دستگاه استکبار وارد مرحله تازه ای شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.