آیت الله علی معلمی روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرماندهان جبهه مقاومت در محمودآباد، افزود: این موج عظیمی که سرتاسر کشور را فراگرفته نشان از عزت و عظمت شهید سردار سلیمانی دارد که همواره در جبهه های حق علیه باطل خستگی ناپذیر بود.

وی با بیان اینکه برخی از روزنامه های معاند دلیل محبوبیت سلیمانی را در غیر سیاسی بودنش می دانند تاکید کرد: این برداشت کاملا اشتباهی است زیرا سردار سلیمانی از سیاسی‌ترین سیاست مداران متدین بود.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: منظور از سیاسی بودن سردار سلیمانی پیروی وی از خط امام راحل و رهبر معظم و سیاست اسلام ناب بود که همگی به روشنی در این شهید بزرگوار دیده می شد.

آیت الله معلمی اظهار داشت :  شهید سردار سلیمانی نه تنها در زمان حیات خود بلکه جتی پس از شهادت نیز بر روی مردم و نظام اسلامی تاثیرگذار بود که در روزهای اخیر این تاثیر گذاری را در میان احاد ملت دیدید.

وی با اشاره به اینکه ایجاد داعش برنامه امریکا برای تسلط بر عراق و سوریه بود، گفت: وجود سردار سلیمانی و محبوبیت وی در میان مردم عراق و شام همواره شکست را برای امریکا به همراه داشت که کینه این سردار رشید اسلام را در دل بدخواهانش کاشت.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری گفت: امنیت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون شعاع عملیات سردار سلیمانی و یاران با وفایش در منطقه بود که امروز ایران را امن ترین کشور خاورمیانه کرده اند.

آیت الله معلمی با بیان اینکه دشمن تصور می کند با ترور سلیمانی مقاومت پایان می یابد، افزود: این انقلاب و اندیشه متکی به شخص و قائم به شخص نیست و آمریکا به چشم خود خواهد دید که خون سردار سلیمانی جان تازه ای به مقاومت بخشیده است.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه  بر اثر حملات هوایی آمریکا در عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.