به گزارش ایرنا سید موسی خادمی روز شنبه در آئین نواختن زنگ انقلاب در محل دبیرستان صدیقه کبری خرم آباد افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی به بخشی از اهداف انقلاب مانند استقلال سیاسی دست یافتیم اما در عین حال باید یادآور شویم که در استقلال اقتصادی و فرهنگی همچنان با مشکلاتی مواجه هستیم.
وی با تاکید بر لزوم ایجاد نشاط در جامعه با حفظ ارزش ها گفت: اقدامات ما تاکنون در دهه فجر بیشتر پرداختن به خدمات سخت افزاری بوده که البته خوب است اما انقلاب لزوما به دنبال اینها نبود لذا باید به دلایل موقوع انقلاب بیشتر بپردازیم.
استاندار لرستان با بیان اینکه همه ملت ها نیازمند حکومت هستند، افزود: روابط ملت با حاکمیت در سه وضعیت شامل طرفداری وضع موجود، اصلاح گرها که بدنبال رفع ایرادات و ماندن خوبی ها هستند و انقلابیون که از عملکرد دولت دفاع نمی کنند و از ریشه با حکومت مشکل دارند.
وی اظهار کرد: طرفداران گروه سوم یعنی طرفداران کسانی که با حکومت مشکل دارند کم هستند چون هزینه زیادی دارد.
وی افزود: در جریان پیروزی انقلاب اسلامی ایران، امام روش سوم یعنی انقلاب را برگزید زیرا حکومت گذشته دارای مشروعیت سیاسی و اجتماعی نبود و از لحاظ اقتصادی هم قابلیت دفاع نداشت.

**
مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان نیز در این آیین با اشاره به گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی و پختگی نظام گفت: تقویت حس اعتماد به نفس و خودباوری از اهداف انقلاب اسلامی بود که اکنون از وظایف مهم آموزش و پرورش است.
خدانظر دریکوند افزود: آموزش و پرورش در راستای این وظیفه طرح های مختلفی شامل جشنواره نوجوان، جشنواره خوارزمی، جشن جابربن حیان، مسابقات ورزشی، طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و طرح های کتابخوانی آشنایی با انقلاب را برگزار کرده است.
وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های بارز در برگزاری چنین طرح ها و جشنواره هایی رغبت و اشتیاق دانش آموزان و تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در آنهاست.
وی یادآور شد: برای پیروزی و زنده نگه داشتن این انقلاب هزاران نفر را تقدیم کرده ایم و می دانیم در عین حال در این مسیر آسیب هایی هم هست که با همدلی امیدواریم حل شود.
1920/ 7264
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.