به گزارش خبرنگار ایرنا رئیس انجمن ورزش های رزمی و کارگری کشور در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: این دوره از مسابقات با حضور 150 ورزشکار از 15 استان کشور در حال برگزاری است که منتخبین در مسابقات بین المللی موی تای تهران در اسفندماه و مسابقات جهانی بلاروس در آذرماه شرکت خواهند کرد.
مهدی ذوالقدر افزود: تیم موی تای کشور اواخر فرودین ماه سال جاری در کشور گرجستان قهرمان شد و برنامه ریزی شده که در آینده در المپیاد جهانی کارگری که هر 2 سال یکبار برگزار می شود، حضور داشته باشیم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز گفت: لرستان میزبان کشتی پهلوانی بین المللی، مسابقات جهانی جودو و کشتی دانش آموزان کشور بوده و امروز میزبان مسابقات ورزشی کارگری است.
حبیب الله خجسته پور افزود: این ورزش ها به عنوان هنر رزمی یاد می شوند که علاوه بر تقویت جسم، تقویت روح را نیز شامل می شوند و انتظار می رود که ورزشکاران به عنوان اسوه طبقه کارگر خوش بدرخشند.
به گفته وی یکی از رتبه های هنر و رزم را در هشت سال دفاع مقدس شاهد بودیم و رزمندگان و بسیجیان هنر ایثار و عشق را در طبق اخلاص گذاشتند و با گذشتن از جان خود از کشور دفاع کردند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان نیز گفت: منتخبین این رشته ورزشی برای تیم ملی انتخاب می شوند و افرادی که در این مسابقات حضور دارند از جامعه کارگری بوده و همه از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.
علی آشتاب افزود: برگزار ی این دوره از مسابقات رشد و تعالی جامعه کارگری را به دنبال خواهد داشت.
در این مراسم از خانواد شهید مدافع حرم رضا رستمی نژاد تجلیل شد.
7274/3210/3022
خبرنگاران: محمد یاراحمدی و مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.