بخشدار معمولان گفت: از نقد و انتقاد اصحاب رسانه استقبال می‌کنیم و با گشاده رویی پذیرای نقدها و انتقادات درست و سازنده اهالی رسانه بوده و خواهیم بود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا،عباس محمودی با بیان اینکه خبرنگاران بواسطه فعالیت‌های ثمربخش در جامعه سهم موثری در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی دارند، افزود: اگر خبرنگاری در حیطه کاری واقعیات را بیان کرده و در مسیر اطلاع‌رسانی درست و آگاهی‌بخشی گام بردارد جایگاه ارزنده‌ای در اجتماع دارد.

بخشدار معمولان اظهار داشت: از نقد و انتقاد اصحاب رسانه استقبال می‌کنیم و با گشاده رویی پذیرای نقدها و انتقادات درست و سازنده اهالی رسانه بوده و خواهیم بود.

محمودی با بیان اینکه نقد با تخریب دو مقوله متضاد است، اظهار کرد: متاسفانه برخی از افراد در مسیر فعالیت‌های رسانه ای مسائل سیاسی را خیلی در حرفه خود دخالت می دهند و همواره در مسیر وارونه گویی و سیاه نمایی گام برمی دارند که درست نیست.

بخشدار معمولان گفت: به گفته یک خبرنگار سن فحشا در لرستان به زیر ده سال رسیده یا خبرنگاری دیگر اعلام می کند بخشدار معمولان در طول یکسال و نیم خدمت خود به فلان روستا اصلا سر نزده که نشان دهنده سیاه نمایی و تشویش اذهان است و این نحوه اطلاع رسانی با رسالت یک خبرنگار تفاوت دارد زیرا نقد با تخریب و دروغ پردازی دو مقوله متفاوت است.

وی ادامه داد: برخی فقط بلدند تخریب کنند در صورتی که ما خود را مکلف به خدمت رسانی شایسته به مردم می دانیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.