به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میر عمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم آباد افزود: در جایی که شرکت های خارجی برای اجرای طرحهای بزرگ میلیاردها دلار ارز از کشور خارج می کردند ، سپاه با تکیه بر خود باوری و اعتماد به نفس این طرحها را به نتیجه رسانده است.
وی با بیان اینکه تضعیف سپاه تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی ایران است اظهار کرد: اکنون رمانی است که باید همه به فکر جوانان و عزتمندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.
وی در فزار دیگری از سخنانش گفت: آمریکا باید بدانند ملت ایران در هیچ زمانی از برنامه های موشکی کشورشان و اقتدار نیروهای مسلح عقب نشینی نخواهند کرد.
به گفته وی اقدامی که سپاه برای مقابله با تروریست ها انجام داد تا به امروز استکبار جهانی و آل سعود را دچار سردرگمی و وحشت کرده است.
امام جمعه خرم آباد اظهار کرد : مردم ایران فرزندان خود را در نیروهای مسلح حمایت و پشتیبانی می کنند
نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد: اقتدارایران اسلامی به خاطر همین موشک ها است و موشک ها آمریکا را سرجای خود نشانده و به پای میز مذاکره آورده است چراکه از قدرت ایران و آمادگی نیروهای مسلح اطلاع دارند.
وی همچنین با اشاره به 11 تیرماه و سالروز شهادت آیت الله صدوقی چهارمین شهید محراب توسط منافقین کور دل بیان کرد : شهید صدوقی از یاران با وفای امام راحل بودو در تمام صحنه های انقلاب حامی و یاور ملت بود.
به گفته وی شهید صدوقی در محراب نماز جمعه شهید شد و نماز جمعه در ایجاد ارتباط فرهنگی و اجتماعی تاثیر اساسی دارد و نباید از آن غفلت کرد چراکه ثمره خون شهیدان انقلاب اسلامی است.
آیت الله میرعمادی در فرازی دیگر از خطبه های این هفته نماز جمعه به سالروز حمله ددمنشانه ناو آمریکائی به هواپیمای ایرباس در خلیج فارس و شهادت 298 سرنشین این هواپیما و افشای حقوق بشر آمریکایی اشاره کردو گفت:در این جنایت بزرگ خلیج فارس به خون این شهیدان برای همیشه رنگین است.
وی بیان کرد: بنا برفرمایشات مقام معظم رهبری هر کسی درباره حقوق بشر حرف بزند آمریکائیها حق ندارند درباره حقوق بشر حرف بزنند چون دولت آمریکا بزرگ ترین نقض کننده حقوق بشر در دنیا است.
وی به سالروز تخریب حرم و بارگاه مطهر ائمه مظلوم بقیع توسط گروه منحرف وهابیت نیز اشاره کرد و افزود:این اتفاق مصبیت بسیار بزرگی بود که این گروه متحجر مرتکب شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت : ماموریت این گروه مبارزه با اسلام ناب و ترویج اسلام آمریکایی است که به دنبال تامین منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی می باشد که اغلب تروریست ها از 2 گروه وهابیت و تکفیری ها هستند.
وی افزود: ثمره وهابیت پیدایش تروریسم در جهان اسلام بوده و یکی از اقدامات وهابیت تخریب بارگاه ائمه اطهار بود که در کربلا و سوریه موفق نشدند.
7274/6060
خبرنگار:مریم نریمانی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.