به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدرضا خدایی روز سه شنبه در آیین افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی سید ابراهیم رییسی در پلدختر افزود: در مواجهه با بیکاری جوانان و فقر مفرطی که در بخش هایی از جامعه وجود دارد آیا باید به منابع داخلی اکتفا کرد و یا چشم به کمک های خارجی داشت؟
وی گفت: فرآیند سیاسی دارای سه مرحله مسئله سیاسی، مبنای سیاسی و منبع سیاسی است که امروز ما با جریان مقابل در مبنای سیاسی با هم چالش داریم.
رییس ستاد استانی حجت الاسلام دکتر رییسی دراستان لرستان عنوان کرد: مسئله این است که آیا در مقابل دنیای حیوانی غرب باید ایستاد و یا مذاکره کرد .
وی تصریح کرد: آیا مسئله ما با آمریکا این است که چرا ما موشک داریم یا این حرف را برای جمع آوری آرا می زنند که اگر چنین باشد خیلی بد است .
حجت الاسلام خدایی افزود: مشکل دشمنان ما موشک نیست بلکه شیرازه و جان مایه نظام اسلامی علت ان است که با نظام لیبرال دموکرات غرب قابل قیاس نیست؛ ما در مبنا با آنها مشکل داریم.
وی اظهار کرد: مبنای حقوق بشر آنها و ایراداتی که به حقوق بشر ما می گیرند این است که می گویند چرا شما حقوق همجنس بازان را به رسمیت نمی شناسید.
وی افزود: عربستان سعودی در کنار ما اگر توان نظامی و دفاعی اش بیشتر از ما نباشد کمتر هم نیست اما آنها چرا با عربستان مشکل ندارند از همین جا می توان به این نکته خیلی عمیق پی برد که ریشه اختلاف ما با طرف مقابل در منابع سیاسی است.
حجت الاسلام خدایی افزود: طرح جامع سلامت مربوط و محصول شما یا دولت احمدی نژاد است؟ شما از چه منابعی توانستید این طرح را پیاده و بیمارستان ها را تجهیز کنید؟ از آن منابعی که آقای احمدی نژاد و دولت وی برای شما طراحی کردند.
رییس ستاد استانی حجت الاسلام رئیسی دراستان لرستان گفت: ما نمی خواهیم از دولت نهم و دهم و همه مسایل آن دولت ها دفاع کنیم اما دست کم می دانیم که آنها با هدفمند کردن یارانه ها منابع درستی برای اجرای طرح نظام سلامت دراین دولت تامین کردند.
رییس ستاد استانی حجت الاسلام دکتر رئیسی دراستان لرستان عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کسی که قرار است بیاید و این وضعیت را جمع کند باید مدیریت جهادی داشته باشد.
وی گفت: دولت یازدهم به کارگزاران دولت قبل ایراد می گیرد؛ آنها شبانه روز 20 ساعت کار و فعالیت کردند آما اکنون با وجود این همه مشکلی که مملکت دارد چند ساعت کار می کنند؟
وی افزود: امروز باید دید کسی را که می خواهیم بر خود حاکم و پست مهم و اساسی ریاست جمهوری به دست او بدهیم چقدر با دشمنان اهل بیت(ع) زاویه دارد.
رییس ستاد استانی حجت الاسلام دکتر رئیسی دراستان لرستان گفت: امروز بی بی سی برای تخریب رئیسی هر شبانه روز سه ساعت برنامه پخش می کند و شبکه صدای آمریکا با اینکه می داند قتل های سال 67 یک موضوع ساختگی است، اکنون مدافع حقوق بشر شده است.
وی افزود: صدای آمریکا یک شبکه 100 درصد آمریکایی است که باید از کارگزاران آن سوال کرد شما که طرفدار حقوق بشر هستید بروید و اربابان خود را مورد سوال و جواب قرار دهید.
وی اظهار کرد: اربابان شما یکصد هزار نفر از مردم بی گناه ناکازاکی و هیروشیما را در آن واحد با بمب هسته ای در ژاپن به قتل رساندند و کسی هم خم به ابرو نیاورد.
حجت الاسلام خدایی افزود: این همه کودک در یمن و این همه مسلمان در افغانستان، عراق، سوریه و فلسطین کشته می شود اما شما ذره ای اعتراض نمی کنید و حال مدافع حقوق منافقین در ایران شده اید.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/3022
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.