به گزارش ، حجت الاسلام محمد سوری روز پنجشنبه در دیدار رئیس و کارکنان جمعیت هلال احمر شهرستان پلدختر با بیان این که جمعیت هلال احمر ریشه در فرهنگ اسلام دارد اظهار داشت: سرمایه اصلی هلال احمر نیروی انسانی است و مردمی بودن مهم ترین ویژگی این نهاد است .
وی با بیان این که هلال احمر در حوادث و بحران ها حضور دارد افزود: سرمایه اجتماعی هلال احمر وثوق مردم است و مجموعه این نهاد با برخورداری از شاخصه های شرافت در کار و دینداری در انجام بهتر امور سهم عظیمی را در امداد رسانی را در امداد رسانی به حادثه دیدگان بر عهده دارند .
امام جمعه پلدختر با بیان این که امدادگران هلال احمر بر اساس اصل انسانیت خدمات ارائه می کنند ،بیان کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بر اساس فرهنگ دین مقدس اسلام تشکیل شده و مردم باید به صورت داوطلبانه در این نهاد عضو شوند تا در موقع نیاز بتوانند امداد و یاری برسانند .
وی با بیان این که دوستی در وقت گرفتاری مهم ترین خصوصیت هلال احمر است عنوان کرد: خدمات این نهاد به جغرافیایی خاصی محدود نمی شود و هلال احمر نهادی مردمی و مصداق خدمت به خلق است که در سطح جهان وجود دارد و مورد اعتماد تمام مردم دنیا می باشد .
رئیس جمعیت هلال احمر پلدختر در این دیدار اظهار داشت: در این شهرستان در یک ماه اخیر 6 تصادف در پل زال و 4 تصادف در پل تنگ از توابع پلدختر رخ داده که هلال احمر به یاری مصدومان و آسیب دیدگان شتافته اند .
علی کیانی با بیان این که جمعیت هلال احمر پلدختر با دارا بودن امدادگران بی منت و پرتلاش در خدمت مردم است افزود: بالاترین سرمایه جمعیت هلال احمر جوانان و داوطلبان هستند که بدون هیچ چشم داشتی آمادگی مقابله با حوادث احتمالی را دارند .
7272/ 6001
خبرنگار: فاطمه مهرابی** انتشار دهنده: هوشنگ بهرهی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.