به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی از برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور محترم با استانداران کشور خبر داد و گفت: تصمیم در خصوص نحوه بازگشایی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، تهیه و توزیع مواد بهداشتی مورد نیاز و تعطیلی بازارهای غیر ضروری تا ۱۳ فروردین موضوعاتی بود که مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار داشت: غربالگری در سطح ملی از دیگر مباحث مطرح شده بود که لرستان در زمینه اجرای آن جزو استان‌های پیشگام و موفق می‌باشد و رتبه دوم کشور را در این زمینه به خود اختصاص داده است.

استاندار لرستان با اشاره به این که تاکید بر آن است که مردم در خانه بمانند، افزود: با توجه به شرایط کنونی و کاهش ۸۰ درصدی مسافرت‌ها به استان دغدغه اصلی رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل‌ها توسط خود مردم است که ضروری است هم استانی‌های عزیز به این موضوع اهتمام ویژه داشته باشند.

خادمی در ادامه به نقل از دکتر روحانی گفت: تصمیمات در خصوص بسته شدن خروجی شهرها صرفاً از طریق ستاد ملی گرفته می‌شود نه استانی و سایر اعضای ستاد و استانداران ملزم به اجرای آن هستند.

وی ضمن تاکید بر این نکته که هیچ خدماتی به مسافران ارائه نخواهد شد، تصریح کرد: کنترل تردد در ورودی‌ها و خروجی‌های استان طبق دستورالعمل ملی در حال انجام است که تا کنون با چند مورد مشکوک مواجه شده ایم و این افراد برای درمان به مراکز بهداشتی معرفی شده اند.

استاندار لرستان افزود: اقدامات انجام شده روند مثبتی داشته است که امیدواریم با رعایت نکات بهداشتی از طرف مردم و قطع زنجیره انتقال شاهد پایان کار این ویروس در استان و کشور باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1387856
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.