سرهنگ خداداد فلاح روز چهارشنبه در حاشیه همایش فرماندهان نیروهای مسلح به خبرنگاران گفت: امنیت در مرزهای کشور با ضریب بالا و درایت مقام معظم رهبری همچنین ایثار شبانه روزی ارتشیان حاکم است. 

وی گفت: یکی از راهبردهای دشمن برای راه‌اندازی جنگ مقاومتی در کشورهای محور مقاومت، مقصرسازی است، دشمن می‌خواهد جریان‌ها، سازمان‌ها و افراد اسلام‌گرا با رویکرد اسلامی را مقصر ناکارآمدی‌های موجود در کشورها نشان دهد.

وی افزود: جریان‌های اسلامی نظیر حشدالشعبی عراق را از بحران داعش نجات داد و دشمن با فضاسازی رسانه‌ای، جنگ مقاومتی در کشورهای محور مقاومت را اعمال می‌کند.

فلاح بیان کرد: آمریکا ۴۰۰ تا  ۸۰۰ سازمان مردم نهاد فعال در کشور عراق دارد که این سازمان‌ها برای کارکردن بر روی افکار جوانان با استفاده از ابزارهای رسانه‌ای ایجاد شده‌اند.

وی مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح در انتخابات مجلس را منجر به مشروعیت بخشی و استحکام نظام عنوان کرد.

وی اضافه کرد: ارتش اقدامات اساسی را نظیر برگزاری همایش علمی تبیین بیانیه گام دوم و همچنین همایش‌های سیاسی در سراسر استان‌های کشور را در راستای تبیین، گفتمان‌سازی و پیاده‌سازی بیانیه‌ گام دوم انقلاب انجام داده است.

فلاح  گفت:در راستای‌ بیانیه گام دوم انقلاب، مسابقه‌ای سراسری بین خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی در سراسر کشور برگزار و کتابی نیز با عنوان "درآمدی بر بیانیه گام دوم" که دربرگیرنده شرح و تحلیل بیانات مقام معظم رهبری است چاپ و در اختیار محققان و اساتید دانشگاه‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.