جاسم محمدی فارسانی روز چهارشنبه  با اشاره به انتشار تصاویری از یک خانواده چهار نفرِه کوهدشتی در پارک شهید بهشتی این شهرستان گفت: پس از اطلاع مسئولان کمیته امداد به سرعت اقدامات مددکاری جهت حمایت از این خانواده انجام شد و در نخستین اقدام، این خانواده در یک مسکن مناسب سکنی یافتند.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون خانواده چهار نفرِه در یک‌ منزل استیجاری مناسب اسکان‌ یافته‌اند، افزود: با هماهنگی کمیته امداد و مساعدت یکی از خیران شهرستان، مبلغ ۱۰ میلیون تومان جهت رهن مسکن اهدا و کالای اساسی تحویل خانوار شد.

محمدی فارسانی ادامه داد: این خانواده در ادامه تحت پوشش قرار گرفته و علاوه بر تأمین مسکن، لوازم‌ خانگی، سبد کالا و دیگر اقلام ضروری زندگی را دریافت کردند.

وی تاکید کرد: در ادامه این خانواده می توانند از دیگر خدمات کمیته امداد همچون کمک هزینه تحصیل فرزندان، بیمه درمان، تسهیلات اشتغال و ... برخوردار شوند.

وی گفت: از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون فرآیند شناسایی و ارائه خدمات به افراد آسیب‌پذیر و سرپرست بیمار در قالب قانون تبصره ۱۴ بودجه به تعداد ۲۳ هزار خانوار انجام‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد به نقش اجتماعی مردم در حمایت از نیازمندان اشاره کرد و تأکید کرد: مردم خیراندیش می‌توانند با شماره‌گیری #۰۶۶*۸۸۷۷* نسبت به واریز کمک‌های نقدی در کمک به هم استانی‌های نیازمند مشارکت کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.