به گزارش خبرنگار ایرنا ، نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، به اهمیت و جایگاه خبرنگاران و نقش آنها درشهرستان پلدختر اشاره کرد و افزود:خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان با انعکاس مشکلات و مطالبات مردم نقش بسیار مهم و موثری در رفع این مشکلات دارند.

سیدحمیدرضا کاظمی افزود: خبرنگاران با رشد آگاهی مردم در عرصه های مختلف اجتماعی و توسعه فرهنگ نقش بسزایی در پویایی و بالندگی جامعه دارند .

وی با بیان این که خبرنگاران قشری پرتلاش و در عین حال کم توقع هستند که بیشترین فعالیت  و خدمت را در زمینه اطلاع رسانی و پیشرفت و آبادانی کشور انجام می دهند .

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که خبرنگاران نقطه وصل مردم با نظام هستند، گفت: خبرنگاران می توانندمشاورانی دلسوز و امین برای مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی باشند و مسئولان با استقبال ار نقد منصفانه می توانند خدمات به مردم را بهتر و بیشتر کنند .

وی افزود: خبرنگاران به عنوان چشم بینا ، گوش شنوا و زبان گویا مردم مشکلات را احصا و با امانتداری ، دلسوزانه و صادقانه در جهت رفع آن مسئولان با درد مردم آشنا می کنند .

کاظمی رسالت خبرنگار را در شرایط امروز کشور حساس و خطیر خواند و یادآورشد:خبرنگاران در شرایطی که در دنیای امروز استکبار جهانی مشکلاتی را برای نظام جمهوری اسلامی ایجاد کرده نقش مهم ، کلیدی ، تاثیرگذار ، بی بدیل و غیر قابل انکاری در تنویر افکار عمومی دارند .

وی افزود: کسی که گام در عرصه ارزشمند خبرنگاری می گذارد یکسری علاقه مندی ها و دغدغه ها دارد که در کل به جامعه و مردم مربوط می شود

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت : خبرنگاران را همواره حمایت می کنم در جمع رسانه بوده ام و با تمام توان در رفع مشکلات آنها تلاش می کنم .

در ادامه این آیین از سوی نماینده مردم پلدختر در مجلس و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرنگاران شهرستان پلدختر با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد .

  /۶۰۶۰/۷۲۷۲

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.