قائم‌مقام کمیته امداد لرستان به مشارکت مستقیم مردم در کمک به محرومان و نیازمندان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون مردم لرستان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان صدقه از طریق کمیته امداد به نیازمندان پرداخت کرده‌اند.
به گزارش ایسنا منطقه لرستان، محمدولی حیدروند به مشارکت مستقیم مردم در کمک به توانمندسازی مددجویان این نهاد اشاره و اظهار کرد: جمع‌آوری و توزیع صدقات از طریق شبکه‌های مردمی و روش‌های نوین یکی‌از راه‌های مناسب محرومیت‌زدایی است.
وی از جمع‌آوری دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی صدقات مردم لرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مردم لرستان از طریق صندوق صدقات و پرداخت الکترونیکی این مبلغ را به مستمندان اهدا کرده‌اند.
حیدروند به نحوه مصرف صدقات جمع‌آوری‌ شده اشاره کرد و ادامه داد: صددرصد کمک‌های اهدایی مردم در قالب صدقات صرف محرومیت‌زدایی از خانوارهای نیازمند می‌شود.
قائم‌مقام کمیته امداد لرستان به نحوه توزیع و هزینه‌کرد صدقات جمع‌آوری‌شده اشاره کرد و گفت: بر اساس توافقنامه بودجه مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر منطقه بر اساس نیاز مددجویان در شاخص حمایتی شامل کمک به درمان مددجویان روستایی و شهری، کمک به ازدواج مددجویان و تأمین جهیزیه، تأمین لوازم‌خانگی، پرداخت موردی، کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، اردوهای زیارتی، تعمیر تکمیل و بازسازی مسکن و تعامل با مراکز اجتماعی هزینه می‌شود.
وی به تعداد مشترکان صندوق‌های صدقات در لرستان اشاره کرد و گفت: ۱۸۷ هزار مشترک صندوق صدقات در لرستان وجود دارد علاوه بر آن مردم سخاوتمند می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد دستوری # ۰۶۶*۸۸۷۷* به‌آسانی از طریق تلفن همراه واریز کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.