به گزارش ایرنا محمد سعیدی کیا روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نیروگاه دارای 2واحد گازی و یک واحد بخار است که اکنون 2واحد گاز آن در دست ساخت است که تلاش می کنیم این واحدها به مدار وارد شود و عملیات ساخت بخش بخار آن نیز به تدریج از نیمه دوم سال شروع شود.
سعیدی کیا با اشاره به اینکه 75 درصد نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد متعلق به بنیاد مستضعفان است افزود: در گذشته مشکلاتی برای ارز این نیروگاه وجود داشت که با همکاری دستگاهها این مشکل برطرف شده است.
محمد سعیدی کیا ، رییس بنیاد مستضعفان کشور روز چهارشنبه در سفر به لرستان از برخی مناطق سیلزده از جمله دوره چگنی و معمولان دیدن کرد.
سعیدی کیا همچنین روستاهای سیلزده مسیر کشکان را بازدید کرد و از نزدیک در جریان حجم خسارت های وارده قرار گرفت و گزارشی از میزان تخریب ها و آخرین روند امدادرسانی به وی ارائه شد.
گفتنی است محموله های امدادی و اقلام کمکی بنیاد مستضعفان هفته های گذشته به سیلزدگان لرستان تحویل شده است.
35 هزار واحدمسکونی و تجاری در استان لرستان بر اثر سیل دچار خسارت شده که کار بازسازی، نوسازی و مقاوم سازی انها با حضور استان های معین انجام خواهد شد.
هر چند خسارت اولیه سیل 12 فروردین در لرستان 3700 میلیارد تومان عنوان شد اما با برآوردهای جدید به این رقم افزوده می شود و پیش بینی شده تا 10 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.
15 نفر در اثر بارش های سیل آسای لرستان جان خود را از دست دادند و زیرساخت های اساسی صدها روستا و چند شهر تخریب شد.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.