به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی روز چهارشنبه در جلسه با استاندار لرستان درسالن جلسات استانداری افزود: سیل مهیب در سطح کشور به ویژه در لرستان خسارات سنگینی بر جای گذاشت و امید است این مناطق بهتر از قبل بازسازی شوند.
وی اظهار داشت: لرستان یکی از استان هایی است که در طول تاریخ به ویژه در انقلاب اسلامی نقش بارزی داشته است و مردم ولایی و انقلابی این دیار همواره مدافع ارزشهای انقلاب اسلامی هستند.
شاهرخی ادامه داد: مردمی با این پیشینه سزاوار بهترین خدمات هستند و دولت نیز به درستی به این درک رسیده است.
وی افزود: برخلاف تمام صحنه های تلخی که در حادثه سیل در لرستان رقم خورد اوج وفاق و همدلی در بین آحاد مختلف کشور بودیم که با شوق و اشتیاق علاقمند به کمک به مردم این مناطق هستند.
وی با بیان اینکه در این راستا صحنه های همدلی بی بدیلی خلق شد، اظهار داشت: این سرمایه اجتماعی باعث افتخار و سرافرازی است.
استاندار همدان گفت: همدان دومین استان پرباران کشور در موج اخیر بارندگی ها بود که با توجه به تمهیدات و کارکرد سدها و تدابیر امور آب این استان خسارت مسکونی کمی وارد شد.
شاهرخی با اشاره به کمک های خوب مردمی اظهار داشت: پاکسازی معابر دوره چگنی امشب یا فردا به اتمام می رسدو بلوارهای این شهرستان جدول گذاری و حتی گل کاری می شود.
وی عنوان کرد: بیش از 600 واحد مسکونی در ازنا توسط بنیاد مسکن همدان بازسازی و 2500 واحد تعمیر می شود.
استاندار همدان اظهار داشت: هم اکنون یک هزار نفر از استان همدان مشغول خدمت رسانی در مناطق سیلزده لرستان هستند.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.