به گزارش ایرنا سردار ایوب سلیمانی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح مرکز تجمیع 110 پلیس لرستان اظهار داشت: در نوروز سال‌های گذشته تصادفات 20 درصد افزایش داشته و امسال نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا این موضوع را به حداقل ممکن برسانیم.
وی گفت: راه اندازی مرکز تجمیع 110 ضرورتی بود که انجام شد تا از این طریق سراسر استان از یک نقطه کنترل و در صورت نیاز به ماموریت ، سریعا انجام شود.
سردار سلیمانی به راه اندازی مرکز مانیتورینگ نیز اشاره کرد و افزود: همه دوربین‌ها در سطح شهر در این مرکز قابل کنترل هستند و از این طریق می‌توان جرایم را پیشگیری و یا در صورت وقوع کشف جرم کرد.
جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: متاسفانه در لرستان از نظر تعداد دوربین‌ها کمبودهایی وجود دارد که از استانداری و سایر دستگاه‌های ذیربط درخواست داریم تا نسبت به تأمین بودجه برای نصب آنها که نقش مؤثری در کاهش تصادفات و تلفات دارد، اقدام کنند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه با وجود همه کمبودها در این استان خوشبختانه تلفات جاده‌ای حدود سه درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: برای ما فرموده مقام معظم رهبری که حتی یک کشته در تلفات رانندگی نیز زیاد است ملاک عمل بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام خواهیم داد.
سردار سلیمانی به راه اندازی قرارگاه نوروزی راهور ناجا در هفته آینده اشاره کرد و افزود:امیدواریم مردم نیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفرهای خوبی در پیش داشته و پلیس را همواره در کنار خود ببینند.
وی افزود: در این استان سطح خدمات دهی و برقراری نظم و امنیت پیشرفت‌های خوبی داشته که از همه عزیزان دخیل در این امر تشکر می کنم.
/6060/٣٢١٠
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.