به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر چهارشنبه در جلسه انجمن کتابخانه ‌های عمومی استان در سالن جلسات استانداری اظهار داشت: تعداد زیاد طرح های عمرانی و کافی نبودن منابع پولی برای انجام آنها در کشور به معضل تبدیل شده است.
وی گفت: بعضی از این طرح‌ها در لرستان از سال‌های پیش به صورت نیمه تمام مانده که باید با اولویت بندی و در نظر گرفتن پیشرفت فیزیکی، آنها را به بهره برداری برسانیم.
خادمی افزود: تعداد زیادی طرح کتابخانه در سطح استان از سال‌ها پیش شروع شده اما به دلیل محدودیت در منابع مالی و اعتباری هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.
استاندار لرستان ادامه داد: در این جلسه پروژه‌هایی که دارای اهمیت بیشتری هستند بررسی شدند و قرار است آنهایی را که پیشرفت فیزیکی مناسبی دارند در برنامه امسال و سال آینده به نتیجه برسانیم.
خادمی بیان کرد: خیلی از پروژه‌های کتابخانه در استان بدون پیش‌بینی منابع لازم شروع شده و به دلیل محدودیت‌های مالی امکان اینکه همه آنها را همزمان به نتیجه برسانیم وجود ندارد.
وی همچنین گفت: لزوما کتاب خوانی همزاد با کتاب‌خانه داشتن نیست و می‌شود در هر جای مناسب دیگری مطالعه کرد.
وی تاکید کرد: کتابخانه یک تسهیلات خوب است که باید آن را توسعه داد اما هدف اصلی ترویج کتاب خوانی است که باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.