به گزارش خبرآنلاین لرستان ،حبیب الله خجسته پور در دومین جلسه ستاد اربعین استان که با حضور جمعی از اعضاء و کمیته های مختلف برگزار شد، گفت: استان لرستان امسال با برگزاری اجلاس سراسری پیرغلامان زودتر به استقبال محرم و صفر رفت که این امر بازتابهای گسترده ای در راستای ترویج فرهنگ حسینی به ویژه شیوه عزاداری مردم لرستان داشته است.

وی با بیان اینکه موضوع راهپیمایی اربعین حسینی هم عبادی است و هم سیاسی تاکید کرد: این حرکت عظیم می تواند پاسخی به جنایات دشمنان نظام و اسلام باشد.

تلاش جهت کمک به موکبهای داخلی و خارجی

خجسته پور گفت: سال گذشته در بخشهای مختلف برای کمک به زوار اربعین حسینی تمام تلاش خود را بکار گرفته و امسال نیز براساس مجوزهای شرعی تلاش خود را برای کمک به موکبهای داخل و خارج کشور بکار خواهیم گرفت.

ستاد اربعین لرستان
وی افزود: 10کمیته در راستای خدمات دهی در بخشهای مختلف اربعین حسینی در استان تشکیل شده و تمام تلاش خود را در راستای خدمات دهی به زائران بکار گرفته شده است.

اعلام شماره حساب جهت دریافت کمکهای مردمی
وی افزود: یک شماره حسابی توسط ستادعتبات عالیات برای جمع آوری نذورات مردمی از طریق صدا و سیما و رسانه های اعلام شده تا مردم بتوانند کمکهای خود را به این شماره واریز کنند.


معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: ستاد عتبات عالیات استان برنامه ای برای برخورد با موکبهای غیر مجاز و بدون مجوز داشته باشند.


وی بحث پیگیری تامین دارو و سوخت کامیونهای که به خارج کشور برای ارسال اقلام موکبهای اربعین را در اولویت خود قرار داد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1023201
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.