ابوالفضل ثانی پنجشنبه شب در حاشیه بازی دو تیم فوتسال هیات فوتبال قم و شهرداری ساوه در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: بازیکنان فوتسال استان قم در سال جاری به سه دسته تقسیم شده که یک دسته در خارج استان، دسته دیگر در تیم آتلیه طهران و بخشی هم در تیم هیات فوتبال قم بازی می کنند.
وی ادامه داد: سعی شده از میان بازیکنان باقیمانده بهترین ها جذب شوند، از سوی دیگر به دلیل کمی فرصت بنده در بدنسازی تیم و انتخاب بازیکن هم دخیل نبودم ولی سعی می کنیم در بازی های بعدی امتیازهای از دست رفته را جبران نماییم .
ثانی بیان داشت: ما باید از نظر فنی و تاکتیکی تلاش بیشتری را انجام دهیم تا بتوانیم در بازی های بعدی امتیازهای لازم را کسب کنیم.
وی با تحلیل فنی بازی با شهرداری ساوه گفت: تیم ما در مجموع بهتر از تیم شهرداری ساوه بازی کرد ولی برخی اشتباهات فردی مانند بازی های قبل مانع از گلزنی ما شد.
ثانی گفت: اگر بازیکنان ما از فرصت ها به خوبی استفاده می کردند تعداد گل های تیم هیات فوتبال قم دو رقمی می شد ولی متاسفانه به دلیل استرس بازیکنان، فرصت ها را از دست دادیم.
وی بیان داشت: تیم ما در چندبازی گذشته نتیجه نگرفت به همین دلیل فشار زیادی روی بازیکنان تیم بود و به همین دلیل آنها تمرکز اصلی برای گلزنی را نداشتند.
تیم فوتسال شهرداری ساوه و هیات فوتبال قم به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست پیدا کردند. تیم قم اولین امتیاز خود را بعد از پنج بازی به دست آورد.
7401/ 6133/ خبرنگار- بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.