به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، محمد رضا طلایی عصر سه شنبه در جلسه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم با اشاره به آغاز توزیع میوه از 20 اسفند ماه اظهار داشت: توزیع میوه موجب شده است تا قیمت این محصول در بازار به حد مطلوب کاهش یابد.
وی ادامه داد: 350 تن پرتقال در ایام آتی در سطح استان توزیع خواهد شد.
طلایی در ادامه با اشاره به 70 مورد بازدید از واحدهای صنفی قم با همکاری دستگاه های مختلف گفت: در غرفه ها و چادرها نیز تلفن 124 جهت دریافت شکایات مردمی نصب شده است.
وی همچنین با بیان این که مرغ گرم تا امروز در بازار موجود بوده است افزود: کشتارگاه مرغ امشب فعالیت خواهد کرد ومشکل توزیع نیز نخواهیم داشت.

** ضرورت افزایش نظارت بر فعالیت واحدهای خدمات رسان بین راهی در قم
فرماندار قم نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت افزایش نظارت بر فعالیت واحدهای خدمات دهی بین راهی به مسافرین، خواستار جلوگیری از فعالیت جرثقیل های فاقد کدگذاری شد.
رضا سیار، بر ضرورت نظارت جدی بر فعالیت امدادخودرو در محورهای مواصلاتی قم تاکید کرد.
رئیس کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین استان قم با بیان این که جرثقیل های فاقد کدگذاری نباید در سطح جاده های برون شهری فعالیت داشته باشند افزود: پلیس راه و حمل و نقل و پایانه ها باید هماهنگی و همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به ضرورت مدیریت ترافیک در معابر درون شهری گفت: نیروی انتظامی باید ضمن تسهیل در محدودیت های ترافیکی، ترافیک روان در سطح استان را نیز میسر سازد.

** آمار سرقت در قم نسبت به سال گذشته کاهش یافته است
مدیرکل امنیتی استانداری قم نیز در این جلسه اظهار داشت: آمار سرقت در سال 95 نسبت به سال 94 ،21 درصد کاهش داشته است.
حسین امیری قمی همچنین با اشاره به تدابیر امنیتی در ایام نوروز افزود: به کلیه مدارس هشدار و آموزش های پلیسی داده شده است.
وی به بحث خالی شدن منازل در ایام تعطیلات پرداخت و ضمن درخواست از مردم برای ارتقای ایمنی منازل در برابر سرقت خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی نیز به صورت کامل موارد امنیتی در ایام نوروز را در دستور کار دارد.
1175 / تنظیم کننده و انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.