در این مطلب که به قلم مهسا رمضانی نوشته شده، مدیرکل بهزیستی استان قزوین با اشاره به این که شاخص قزوین در حوزه معلولیت 4.26درصد و تقریبا معادل هشت هزار نفر می باشد،گفته است: اکنون یک هشتم این افراد در دستگاه های مختلف دولتی و خصوصی استان مشغول و دارای شغل و درآمد مستقل هستند که آمار چشمگیری است و از این نظر استان قزوین را می توان پایتخت اشتغال معلولان دانست.
فروردین امروز در این شماره همچنین در گزارشی به قلم عاطفه جهان بخش ممنوعیت دوباره استعمال قلیان در سفره خانه های قزوین را مورد بررسی قرار داده است.
همه راه های رفته و نرفته تولید داخلی در قزوین عنوان مطلب دیگری از این نشریه است که در آن میثم مالمیر تحلیلی از شعار حمایت از کالای ایرانی با توجه به ظرفیت های بومی استان قزوین ارایه داده است.
بودن یا نبودن یادداشتی از امیر رجبی درباره تیم کاسپین و فرصتی که نباید دریغ شود، جان جوانی در مدیریت با موضوع انتظارات از قانون منع به کارگیری بازنشستگان و توقع جوانگرایی، نت های قزوین به کجا می رود؟ گزارشی از حمیده رجب پور در خصوص سیر فراز و فرود سلیقه شنوندگان موسیقی در قزوین، با فانوس به دنبال تک ستاره ها گزارشی از مهدی چگینی در خصوص شکوفایی استعدادهای ورزشی قزوین از دیگر عناوین این شماره هفته نامه فروردین امروز است.
هفته نامه فروردین امروز به مدیرمسئولی امیر رجبی در قزوین منتشر می شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.