در این مطلب، الناز فشالنجی به نقل از حکمت الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین نوشته است: در حال حاضر تعداد زیادی تاکسی فرسوده در سطح شهر وجود دارد که با گذشت 10 سال از عمر قانونی خود، هنوز از رده خارج نشده است.
اسماعیل عرشیان سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین نیز در خصوص اهمیت نوسازی تاکسی ها اظهار داشت: از سال 95 تاکنون بیش از 800 دستگاه تاکسی با هدف ارائه خدمات مناسب به شهروندن و تامین رفاه آنان در قزوین نوسازی شده است.
وی ادامه داده است: در قزوین حدود یک هزار و 400 خودرو فرسوده وجود دارد که شامل پژو 405، روآ ، آردی و سمند می باشد و باید برای نوسازی آنها نیز برنامه ریزی شود.
هفت سنگان، تشنه آب عنوان مطلب دیگری از روزنامه همشهری است که در آن میثم مالمیر به موضوع قطع شدن آب در این منطقه پرداخته است.
خبرنگار همشهری نوشته است: مشکل کنونی هفت سنگان ریشه در خواب غفلت مسئولان استانی دارد که نزدیک به چند دهه با وجود اطلاع از اوضاع آب رسانی به این منطقه، هیچ اقدام درخور توجهی انجام نشده است.
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای قزوین در این زمینه به خبرنگار همشهری گفته است: مشکلات کمبود آب در منطقه هفت سنگان مربوط به این دهه نیست و اگر بخواهیم موضوع را دقیق مورد واکاوی قرار دهیم باید به 40 سال پیش برگردیم از زمانی که این منطقه شکل گرفت و کشاورزان در این منطقه ساکن شدند، هفت سنگان نه جز شهر بود و نه جز روستا.
به گفته یدالله ملکی، شرکت آب منطقه ای وظیفه تامین منابع آبی را برعهده دارد و تامین آب شرب بر عهده شرکت آب و فاضلاب است.
نقش هنر در درمان بیماری های روحی با قلم مطهره حاجی قاسمی و چالش اتمام زیرساخت های فرهنگی شهر از شیرین برزگر دیگر عناوین این شماره همشهری است.
روزنامه همشهری قزوین به سردبیری سیده سعیده علوی روزهای شنبه تا چهارشنبه منتشر می شود.
7388/8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.