به گزارش ایرنا، داوود محمدی روز جمعه در نشست بررسی مسایل و مشکلات چوبیندر که با حضور معتمدان این ناحیه منفصل شهری قزوین برگزار شد،افزود: این بخش از نقاط شهری از لحاظ برخورداری از امکانات مختلف رفاهی دچار مشکل هستند بنابراین لازم است تا شهرداری و دستگاه های اجرایی برای جبران این موضوع با جدیت بیشتری ورود پیدا کنند.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: ارتقای خدمات رسانی به این مناطق بدون شک رضایت مندی هرچه بیشتر شهرودان ساکن در آن از نظام و حاکمیت را بدنبال خواهد داشت.
وی، حاشیه نشینی را از مشکلات مهم شهرهای بزرگ عنوان کرد و افزود: با ارایه خدمات مناسب از جمله در حوزه های فرهنگی و اجتماعی می توان آسیب های اجتماعی که این نقاط را تهدید می کنند، کاهش داد.
در این نشست که با حضور علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین برگزار شد، مقرر گشت تا با تامین قیر از محل اعتبارات ملی جاده پشت چوبیندر به فارسیان و ابتدای میدان ورودی قزوین از سمت بویین زهرا آسفالت شود تا دسترسی مردم این نقطه به شهر قزوین بهتر شده و این مساله موجب کاهش ترافیک مسیر بهشت فاطمیه و آرامگاه نوبلی در روزهای پایانی هفته شود.
در این نشست همچنین قرار شد برای احداث راه دسترسی اختصاصی به زندان قزوین(چوبیندر) پیگیری شود تا رفت وآمدهای مرتبط با این مکان از داخل به بیرون ناحیه شهری انتقال پیدا کند.
پیگیری دستگاه های مربوطه برای تامین اعتبار به منظور اجرای شبکه فاضلاب شهری چوبیندر از دیگر نتایج این جلسه بود.
چوبیندر یکی از نواحی منفصل شهری قزوین در هفت کیلومتری غرب این شهر است و در مسیر قزوین-اقبالیه قرار دارد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.