به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری شهرستان البرز درمحل اجرای این طرح اظهار کرد: مدیران دستگاههای خدمت رسان در قالب میز خدمت پاسخگوی مشکلات مردم هستند.
محمد نصیری افزود: به دنبال سیاست های دولت در استای خدمت رسانی ، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به مشکلات مردم، امروز پیش از شروع خطبه های نماز جمعه درمسجدجامع حضرت ابوالفضل(ع) شهر الوند برنامه میز خدمت با حضور دستگاههای خدمات رسان آب و فاضلاب شهری، برق، گاز وشرکت شهرصنعتی البرزدایر شد.
سرپرست فرمانداری البرز گفت: برنامه میز خدمت به غیر از برنامه ملاقات عمومی سرپرست فرمانداری و مدیران دستگاههای اجرایی است که در طول هفته برگزار می شود تا دستگاه های خدمت رسان به طور آزاد، مستقیم و بدون تشریفات به خواسته های مردم پاسخ دهند.
نصیری خاطر نشان کرد: در برنامه های آتی میزخدمت، شورای شهر، سازمان ورزش و جوانان و شهرداری نیز برای پاسخگویی به مطالبات مردم حضور خواهند یافتو تلاش خواهیم کرد میز خدمت را در سایر شهر های شهرستان نیز فعال کنیم تا ضمن رضایت مندی عمومی از مراجعات مردمی به ادارات شهرستان کاشته شود.
شهرستان البرز به مرکزیت الوند در14کیلومتری قزوین قرار دارد ودو بخش مرکزی و محمدیه و شهرهای الوند، محمدیه، بیدستان و شریفیه را در خود جای داده است.
6012/9884
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.