به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناحیه انتظامی استان قزوین، سرهنگ رضا رضایی افزود: واحد گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام کنترل خودروهای عبوری در عوارضی آزادراه قزوین - زنجان، به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده موفق به کشف مقادیری موادمخدر که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، شدند.
رئیس بازرسی نیروی انتظامی استان قزوین اضافه کرد: هنگام انتقال راننده خودرو به مقر انتظامی جهت ادامه مراحل قانونی، فرد بازداشت شده جهت رهایی و تطمیع ماموران، 42 میلیون ریال را به عوامل پلیس پیشنهاد که با صحت عمل و حفظ عزت نفس ماموران وظیفه شناس، رشوه پیشنهادی رد و موضوع صورتجلسه شد.
سرهنگ رضایی با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی استان، گفت: شهروندان می توانند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا تقدیر از عملکرد پلیس استان را با مرکز نظارت همگانی (197) در میان بگذارند.

*** 220 میلیون ریال کالای قاچاق در استان قزوین کشف شد
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین نیز از کشف 220 میلیون ریال کالای قاچاق در 2 عملیات جداگانه پلیس در این استان خبر داد.
سرهنگ آرش مرادی در این رابطه افزود: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری در محل عوارضی قزوین - زنجان به یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودرو متوقف شده 339 ثوب انواع البسه خارجی قاچاق را کشف و خودرو یاد شده نیز به همراه کالاها کشف شده توسط پلیس توقیف شد.
سرهنگ مرادی اضافه کرد: در اقدام دیگر پلیس نیز ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی یک دستگاه خودروی کامیونت را در عوارضی قزوین - زنجان متوقف و در بازرسی از آن 10 دستگاه لوازم خانگی خارجی قاچاق را کشف کردند.
به گفته رئیس پلیس آگاهی استان قزوین، ارزش کالاهای کشف شده 220 میلیون ریال اعلام شده است.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.