به گزارش ایرنا، آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین افزود: 9 دی همچنین روز یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود.
وی حماسه 9 دی را ناشی از بصیرت، آگاهی و ولایتمداری مردم ایران دانست و اظهار کرد: در این روز همه اقشار و گروه های مردمی در حمایت از ولایت حضور یافتند.
آیت الله عابدینی گفت: انان که می گویند سران فتنه را محاکمه کنید ، ظاهرا از دوستان همین افراد هستند و باید بدانند که براساس آموزه های قرآن مجازات انان مرگ است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین همچنین به سالروز پیام تاریخی امام راحل به گورباچف آخرین رهبر شوروی سابق اشاره کرد و گفت: امام (ره) در این پیام رهبر شوروی را به اسلام دعوت کردند و با پیش بینی پایان حاکمیت کمونیست ها؛ تاکید کردند که به زودی باید کمونیسم را در موزه ها مشاهده کنید.
امام جمعه قزوین همچنین سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) را تسلیت گفت و افزود: ولایتمداری از شاخصه های این بانوی مکرم اسلام بود که با روشنگری و بیان معارف الهی به کمک برادر و امام حی خود پرداختند.
وی اظهار کرد: به برکت حضور این بانوی مکرم شهر قم امروزه به پایگاه عظیم نشر معارف الهی در دنیا بدل شده است.
آیت الله عابدینی گفت: امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری که امروز امید دل مستضعفان عالم هستند نیز شاگرد مکتب علمی قم بوده اند.
6104/6012 ناصرنیلی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.