به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در راستای رفع موانع تولید با شناسایی واحدهای بهره بردار راکد درصدد حل مشکلات آنها برای ورود دوباره به چرخه صنعت هستیم.
وی اظهار کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید به معنای واقعی در بین واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی مستقر در شهرک های صنعتی قزوین ملموس است که از نمونه های آن راه اندازی دوباره واحدهای تعطیل شده و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان است.
رئیس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: در سال جاری 200 واحد تولیدی راکد در شهرک های صنعتی استان که مستعد فعالیت دوباره بوده اند را شناسایی و برای فعال سازی دوباره آنها در حال تلاش هستیم.
خانپور اظهار کرد: این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در بخش اقتصاد و تداوم حمایت از صنایع کوچک و متوسط در راستای ایجاد اشتغال پایدار جوانان، رونق تولید و توسعه صادرات در دستور کار قرار دارد.
این مسئول با اشاره به وضعیت تسهیلات پرداخت شده به واحدهای مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین، گفت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و 840 میلیارد ریال تسهیلات به 42 واحد و طرح صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان که از طریق سایت بهین یاب متقاضی دریافت وام شده بودند، پرداخت شده است.
استان قزوین دارای 15 شهرک و ناحیه صنعتی است که در آنها 800 واحد تولیدی بهره بردار وجود دارد.
6104*3013
خبرنگار: ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.